Voorwaarden (online betalingen)

Voor de leden van Scouting Nienoord maken we gebruik van de mogelijkheid om bepaalde zaken via onze website middels iDeal te betalen. Denk hier bij aan het deelnemersgeld voor bepaalde kampen (NPK, Zomerkamp, ect.) en activiteiten, maar ook het digitaal bestellen van Insignes voor het Scouting Uniform. Scouting Nienoord bied haar diensten alleen voor haar Leden.

Identiteit van de vereniging

Tuinmanslaan 9
9351TP Leek
Nederland

Contact pagina
KVK 01142521

Doorgaans betreffen de online betaling Kampen of Activiteiten. De prijzen van deze kampen en activiteiten zijn per kamp/activiteit verschillend, deze prijzen worden altijd op de betreffende activiteiten pagina aangegeven. Ook is er een mogelijkheid om via de website Insinges te bestellen deze prijzen zijn te vinden op de pagina Uniform / Insignes Bestellen van de betreffende speltak.

In geval van betaling voor een Kamp of activiteit is verzending niet van toepassing. Insinges worden na bestelling bij het eerst volgende installatie moment van de betreffende speltak overhandigd tenzij anders afgesproken.

De artikelen besteld via Scouting Nienoord kunnen niet geretouneerd worden tenzij er kan worden aangetoon dat een foutief artikel is geleverd. Deelnemers geld voor Kampen of Activiteiten worden inprincipe niet geretouneerd. In geval van ziekte of overmacht is er in overleg in sommige gevallen een compensatie mogelijk.