Zomerkampen

Zomerkamp bij de RSA

Het programma en de kampen worden bij de RSA zoveel mogelijk zelfstandig ingevuld en geregeld door de leden, uiteraard biedt de begeleiding hier en daar de nodige ondersteuning.

Het zomerkamp is het enige kamp dat volledig zelf door de leden wordt geregeld. Dit houdt in dat de locatie van het kamp, de dagelijkse activiteiten etc. door de leden zelf worden geregeld. Inmiddels zijn wij, de begeleiding, ook op de hoogte gesteld van de plannen en we gaan wederom een fantastisch zomerkamp tegemoet.

Ben je benieuwd wat we precies tijdens kamp doen? Volg ons dan op Instagram!

locatie volgt.

Data

datums volgen, zomerkamp vindt vaak plaats in de eerste week van de zomervakantie.

Kamprijs

de kampprijs voor 2025 wordt a.d.v nieuwe acties opnieuw berekend.

Verzekering
Iedereen die meegaat op zomerkamp dient in het bezit te zijn van een geldige reisverzekering.
De verzekering van scouting Nederland geldt namelijk niet in het buitenland, maar wel kun je via scouting Nederland een goedkope verzekering afsluiten.
Heb je geen reisverzekering? Laat dit dan zo spoedig mogelijk weten aan Martin. Doe dit uiterlijk voor dinsdag 18 juli! Voor €4,55 zorgen wij dat je deze week verzekerd bent. Op deze pagina is meer informatie te vinden over de verzekering: Scouting Nederland | Reis- en Bagageverzekering.

Vereiste formulieren
Zoals bij elk kamp hebben wij weer een gezondheidsformulier nodig. Daarnaast vragen we iedereen om het Toestemmingsformulier Buitenland te laten invullen door jullie ouders. Dit is een vereiste van Scouting Nederland om met jeugdleden naar het buitenland op kamp te gaan. Beide formulieren zijn te vinden bij Downloads.
Graag ontvangen we deze lijst digitaal of geprint retour. Wanneer je het digitaal wilt toesturen, dan mag dit gemaild worden naar rsa@scoutingnienoord.com

Paklijst
- legitimatiebewijs (let op rijbewijs is geen geldig legitimatiebewijs in het buitenland)
- Gegevens van je zorgverzekering
- Zonnebrand + evt. medicatie
- Stoel
- Slaapspullen
- Alles wat je anders ook altijd meeneemt op kamp.
Houd er bij het inpakken van je bagage rekening mee, dat de bagageruimte zeer beperkt is.

Stel vooral je ouders op de hoogte van deze informatie over zomerkamp!

Opgave Zomerkamp 2024

Klik op de knop hieronder om door te gaan naar de opgave-/betaalpagina.