Najaarskamp 2024

Ook dit jaar vindt er weer een najaarskamp plaats! Dit jaar gaan we lekker veel spellen spelen in en rondom ons eigen clubhuis.

De Welpen worden vrijdag 25 oktober om 19:00 uur gevulde buik verwacht en op zondag 27 oktober om 13:00 uur kunt u uw kind weer ophalen.

Opgeven en betalen

Opgeven en betalen kan via het formulier op deze pagina. Het kampgeld is 27,50 euro.

Gamekamp!

Het kamp staat in het teken van Games (even wat verwachtingsmanagement: we gaan geen computer games spelen ?). Een weekend vol leuke activiteiten, veel mooie spellen en vooral heel veel plezier!

Bereikbaarheid tijdens het kamp

Het kamp wordt geleid door Grieselda, Niels, Gerard, Jay, Ingeborg & Pascal. In geval van nood zijn we te bereiken op 06-11 26 86 45 (Grieselda) of 06 - 53 51 08 65 (Niels). Het is voor kinderen niet toegestaan zelf een mobiele telefoon of smartwatch met communicatiefunctie mee te nemen.

Paklijst

• Drinkfles*
  • 2 Theedoeken
  • Zaklamp
  • Gezelschapsspellen / bordspellen (optioneel) - en doe er een plakker met je naam erop!

* Markeer bord/mok/bestek/drinkfles met je naam

Snoep

Verder mag iedereen wat snoep mee nemen. Net als tijdens voorgaande kampen wordt het snoep aan het begin van het kamp ingenomen en hier wordt tijdens het kamp van getrakteerd.

Zakgeld

Zakgeld hebben de welpen dit kamp niet nodig.

Zakmes

Een zakmes mag mee, maar alleen gebruikt onder toezicht van de leiding en wordt door de leiding bewaard. Het lemet van het mes mag niet groter zijn dan de handpalm.

2024 - Welpen - Najaarskamp 2