Leiding

Beverleiding

De beverleiding bestaat uit een enthousiaste groep vrijwilligers met verschillende achtergronden, maar we hebben allemaal als doel de bevers een zo leuk mogelijke tijd te geven op de zaterdagochtend en tijdens de verschillende kampen.

Wellicht is het ook fijn om te weten dat de leiding speciale trainingen hebben gevolgd bij Scouting Nederland. Scouting Nederland heeft een eigen Academy hiervoor. Hierdoor weet de leiding hoe bij opkomsten maar ook specifieke bij kampen om te gaan met de Bevers. Daarnaast hebben we in het huidige team ook nog een gediplomeerde eerste hulp verlener.

Lijkt het je leuk om leiding te worden bij de bevers of bij een andere speltak van Scouting Nienoord? Schroom dan niet om contact te zoeken via bevers@scoutingnienoord.com